Logo design

O imagine cât o mie de
cuvinte!

Credem în puterea unui logo bine proiectat. Un simbol care să îți identifice produsul sau serviciul, să îți definească obiectivele și să îți comunice esența într-un mod memorabil și autentic!

Și brandurile au cartea lor de vizită!

Și brandurile au cartea lor de vizită! Logo-ul este prima interacțiune pe care clientul o are cu produsul sau serviciile tale, influențând puterea de cumpărare.

Noi analizăm piața, facem research și avem grijă să nu reproducem ce s-a mai făcut, ca să te putem diferenția deconcurență și prezenta lumii în original.

Identitatea vizuală derivă din întreaga strategie de brand, astfel că din ramurile noastre ies culori potrivite, care să reflectevalorile brandului șisimboluri unice care să îi susțină personalitatea. Astfel, dăm formă unui element digital unic, pliat pebuyer-personas, care comunică transparent și corect cu publicul țintă.

Un logo este mai mult decât o simplă imagine; este amprenta digitală a identității și valorilor unei companii sau unui brand. El reprezintă un amestec de simboluri, texte și culori cu un scop clar – să facă brandul ușor de recunoscut și să-i comunice esența. De cele maimmulte ori, este prima impresie pe care oamenii o au atunci când interacționează cu un brand și poate crea o conexiune semnificativă și de lungă durată.

La Yellow Tree, procesul de creare a unui logo începe cu o profundă înțelegere a brandului.Înainte să începem să punem pe hârtie idei sau să alegem culori și elemente, ne preocupăm să cunoaștem misiunea, viziunea și valorile. Ce face brandul special? Cum se diferențiază de competiție? Care este publicul țintă? Aceste întrebări ne ghidează în procesul de design.

Următoarea etapă este cea de conceptualizare, în care echipa noastră de designeri talentați aduce la viață ideile de pe hârtie. De la schițe inițiale la concepte digitale, explorăm diverse direcții de design pentru a găsi cel mai potrivit logo. În această fază, colaborarea dintre noi și client este esențială,  pentru a integra feedback-ul și pentru a ajusta design-ul, în funcție de preferințe.

După aprobarea design-ului, ne concentrăm pe aspectele tehnice. Acest lucru include selectarea culorilor, a fonturilor și a altor elemente grafice care să transmită cu precizie mesajul brandului.
La final, ne asigurăm că logo-ul funcționează bine în diferite contexte și că rămâne consecvent și ușor de recunoscut.

FAQ

Duci un monolog interior? Îți pui semne de întrebare? Iată câteva întrebări frecvente pentru a-ți oferi o imagine mai clară a ceea ce putem realiza împreună:

Cât durează să obțin un logo?

Durata depinde de complexitatea proiectului, dar în general, procesul durează câteva săptămâni. Colaborarea strânsă pentru feedback și ajustări este esențială pentru a asigura calitatea.

Cum știu că logo-ul se potrivește brandului meu?

Începem cu o discuție detaliată pentru a înțelege afacerea și valorile brandului.
Creăm între 3 și 5 variante de logo, pentru a oferi perspective diferite și argumentate, care să se identifice cu filosofia de brand.

Ce fac după ce primesc logo-ul finalizat?

Logo-ul devine simbolul identitar pentru produsul sau serviciul tău și el trebuie să apară în diferitele contexte de prezentare, precum site-ul web, materialele de marketing sau ambalajele. 

Scroll to Top