POC! – identitate de brand, from bean to bar.

Am primit un brief pe gustul nostru – sugar free – care se cerea: bun pe logo, unic pe naming, corect în comunicare. Material de lucru? Boabe de cacao Single Origin. Misiunea noastră? Să creăm o identitate de brand #guiltfree, care să transmită bunăstare pentru corp, minte si suflet. Așa a luat naștere POC! – a peace of chocolate – un produs 100% made in RO, 100% certificat organic, sincer și #fairtrade pe tot parcursul aventurii sale, de la fermierii cultivatori de cacao, pâna la iubitorii de ciocolată și mediul inconjurator. Împreună am sădit armonie, transparență, onestitate și respect față de spiritul liber, nutrit de planetă. POC! e născut din pace și armonie cu natura. Din sentiment. Din sunet. Un acronim, în limba engleză, care ține strâns valorile și pilonii de comunicare pe care brandul le inspiră: ingrediente organice, afacere curată, tradiție și etică, dragoste pentru natură. Cu alte cuvinte, ”a peace of chocolate” – pe care nu doar că o simți în gust, dar ți-o confirmă și sonoritatea produselor. POC! este glasul rădăcinilor din care rodesc arborii de cacao și a oamenilor care se îngrijesc de creșterea lor. Un acord curat al comuniunii dintre suflet și natură, ce răsună ca un ecou, de fiecare dată când rupi o bucățică de ciocolată. Un legământ sonor, prin care ne promitem să avem grijă unii de ceilalți, să ne păstrăm valorile crude și neprocesate. O ciocolată adevărată va POCni întotdeauna, sigură pe calitățile ei, atunci când vei rupe o bucățică din ea.

Redă videoclipul și simte sunetul. Dacă va trebui să descrii ce ai auzit, vei scrie POC! 🙂


În crearea logo-ului, am fost la fel de atenți și răbdători cu procesul, precum este soarele Ecuadorului cu uscarea boabelor de cacao, pentru a obține o experiență completă și naturală: fontul este creat de mână, lăsând să se distingă, în fundal, textura grunjoasă a boabei de cacao; pentru un efect evident, litera O a fost și ea creată dintr-o boabă de cacao, pentru a contura simbolistica vizuală; semnul exclamării susține ideea de onomatopee, declanșând efectul sonor în mintea consumatorului.

Am optat ca logo-ul să fie întotdeauna încadrat într-un chenar, tocmai pentru a putea controla mereu culoarea Black 95% – tot ca factor care subliniază puritatea conținutului. Unul dintre elementele care joacă un rol important în identitate este amprenta celui mai mic membru din familia POC, și anume copilul clientului – crescut în tradiția și valorile unui stil de viață curat și organic. The word of honor vine ca o promisiune și o garanție suplimentară a calității oferite de întreaga companie ce creează delicii fără remușcări.

YellowFact: e nevoie de cel puțin 300 de boabe de cacao, pentru ca un pătrățel de ciocolată să prindă ritm; doar atunci gustul autentic al unei ciocolate organice devine o binecuvântare, iar experiența a peace of chocolate!

Scroll to Top