Campanie Gradena de 10 milioane.

Suntem în pragul celor 10 ani de Yellow Tree, cu un portofoliu de peste 100 de clienți care au crescut din rădăcinile noastre și care astăzi, activi sau inactivi în playlistul nostru, ne poartă autograful în lume. Desigur, ca orice trunchi sănătos, solid și puternic, avem și ramuri care nu s-au desprins atât de ușor și pe care le numim clienți de 10 – așa cum este și cazul GRADENA – colaborarea noastră de 8 ani de zile, în care am crescut organic și armonios.

Pentru piața de distribuție a bunurilor de larg consum, Gradena este cel mai cunoscut brand propriu al companiei Aquila și ocupă a 5-a poziție pe piața de legume congelate.

Prezent la raft, până în 2022, cu o varietate de monolegume și mixuri, brandul decide să spargă gheața și să intre în 2023 cu sortimente noi de legume, fructe și sosuri congelate: cinci noi mixuri de legume pentru HoReCa, trei mixuri de fructe pentru Retail și o serie inovatoare de patru dips – din amestecuri de legume congelate, ce acoperă ocazii noi de consum, pentru o poziționare consolidată a brandului și o mai bună vizibilitate, pe mai multe segmente.

Campaniile de lansare necesită strategii complexe în online!

Pentru a aduce noutatea în viața consumatorilor fideli, dar și pentru a resuscita USP-urile brandului, am transformat notorietatea din piața offline în obiective de reach & brand awarness și am dat PLAY unei campanii de 3 luni de zile, pe 3 PLATFORME online, prin 5 canale de comunicare: Facebook, Instagram, Youtube, TikTok și landing page-ul www.gradena.ro

Având în vedere că o persoană folosește, în medie, 6.6 canale de comunicare, iar clienții sunt de 23 ori mai mulțumiți de afacerile care comunică multichannel, alegerea nu a fost una întâmplătoare, ci a fost gândită ca urmare a statisticilor privind schimbările din ultimii doi ani, referitoare la comportamentul utilizatorilor.

La nivel de audiențe, targetarea a fost împărțită în mai multe categorii, top of the funnel fiind cea creată pe interese, pentru a asigura un reach calitativ. Secundar, am folosit hook-ul de remarketing, în care am inclus toate persoanele care au interacționat cu brandul Gradena în ultimele luni. Ultima, dar nu cea din urmă, a fost audiența de oameni noi, din care am exclus toate persoanele care au interacționat cu brandul Gradena, păstrând interesele principale.

Apogeul? Am ajuns la 10.000.000 de persoane, prin reclame gândite, create și targetate corect.

Landing page-ul www.gradena.ro a fost gândit dinamic, luând forme diferite și amploare în informații, de la o reclamă la alta, în funcție de maturitatea campaniei și de statusul audienței.

Graficile aferente reclamelor au fost create, în baza analizei de pieță, dar și în funcție de canal, obiectiv și audiență.

Spre exemplu, în YouTube, am creat două videoclipuri până în 50 de secunde, în care am făcut push pe beneficiile și diferențiatorii brandului Gradena, dar și clipuri scurte nonskipabble:

Scroll to Top